sommar

hemma igen.

grekland var ungefär som jag trodde; galet. lätt top3 på listan "bästa-upplevelser-genom-livet". thanks bros för att man fick dela den med er, var fucking awesome-o.

imorgon drar jag till skåne. underbara skåne. viken, som är min destination och där mina kusiner bor, kan ju vara bland de finaste platserna på denna jord. för att citera min mor, som för övrigt är lite mer pain in the ass idag än vanligt: "när viken är som bäst, då finns det inget bättre." och det är så sant!

efter viken så åker jag till frankrike för att spendera en vecka där med min underbara isabelle. dewd, jag kunde aldrig drömma om en bättre tjej. helt fulländad! tack för att jag får vara din!

igår var jag och såg tv on the radio på debaser medis. nästan så att det kommer in på den redan nämnda top3 listan, men bara nästan. rage against the machine på hultan förra året slår dem med ytterst liten marginal och det förklarar väl hur pass bra det var igår.

nu ska jag hänga tvätt och sedan ringa alex för att inta klassisk lökposition framför hans tv.

ha en fortsatt trevlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0