snart är det ett faktum

den 15:e februari så bokade vi. om 48 timmar sitter jag troligtvis på en taverna nere i grekland i 25graders kvällsvärme och med en stor öl framför mig. framför mig sitter också troligtvis 5 grabbar. sebbe, richard, martin, nisse och jakob. när vi sitter där så kommer vi att ha 16 dagar till framför oss innan vi är hemma i stockholm igen. de 16 dagarna hoppas och tror jag kommer att innehålla minnen för livet.

just nu sitter jag hemma i stockholm. regnet smattrar mot rutan, mitt rum är ett bombnedslag och jag har resfeber för första gången i mitt liv.

grekland -09. snart är det ett faktum.

Kommentarer
Postat av: ludde

Pfft!

vi vet båda två att du inte kommer få några minnén för livet.

Allt kommer bara vara svart lars, SVART!

2009-07-30 @ 19:00:50
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0